سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

استعفا دهید و از مردم عذر خواهی کنید

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

 خوش بود گر محک تجربه آید به میان

تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

خداوند را شکر و سپاس می گوییم که خداوند در پایان سفر مقام معظم رهبری  به برکت خون شهدا بهترین عیدی و سوغات را نصیب مردم  از جان گذشته و شهید پرور فارس نمود و خون شهیدان ،عاملان جنایت ننگین دشمنان اسلام در حسینیه ی سید الشهدای شیراز را رسوا نمود.

همانطور که قبلا گفتم شاید تعداد و دفعات حضور من در کانون به تعداد انگشتان دست هم نبود. اما همیشه به این دوستی ها و صفاو صمیمیتی که ایجاد شده بود غبطه می خوردم.

خدا را شاهد می گیرم که از زمانی که این مسئله اتفاق افتاد تا به حال یک لحظه هم آب خوش از گلویم پایین نرفت و همینطور نگران دوستان و عزیزانم در کانون رهپویان وصال بودم و از خداوند برای ایشان طلب صبر می کردم. که سرانجام این مسئله چه می شود. و همینطور نگران خانواده های شهدا که چگونه تاب و تحمل حرف های دوستان و دشمنان را بیاورند اما به حمد الله با شجاعت و صبوری که از خود نشان دادند به همگان اعلام کردند که بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود .

خداوند را شاکریم که با این تجربه ی تلخ و در عین حال لازم ، بار دیگر به ما مدد رساند تا دوست و دشمن خود را بشناسیم و مرد از نامرد مشخص شود.

حال که به مدد سربازان گمنام امام زمان (عج) شریف و جان برکفان نیروی انتظامی  ،عاملان این حادثه دستگیر شده اند.لازم است اقدامات زیر صورت گیرد:

1-  استاندار ، فرماندار و فرمانده ی نیروی انتظامی  فارس قبل از هرگونه شکایت از سوی خانواده های شهدا و جانبازان ضمن عذر خواهی از ایشان و مردم به علت قصور و سهل انگاری در حفظ امنیت شهروندان که وظیفه ی ذاتی ایشان است از سمت خود استعفا دهند.

2-  این بهانه که ما به علت مسائل امنیتی حادثه را سهل انگاری اعلام کردیم به هیچ وجه قابل در ک و قبول نمی باشد، زیرا که دشمنی شما با کانون و مسئولان آن قبلا ( با تهیه و پخش سی دی ) به اثبات رسیده بود، و با تحت فشار قراردادن خانواده ها ی معظم شهدا و جانبازان برای شکایت از مسئولان کانون و همچنین اعلام نظر مبنی بر سهل انگاری و تهدید و فراخوانی مسئولان کانون به سکوت و الا دستگیری بار دیگر بر همگان ثابت کرد که مشکل شما با عده ای جوان که تحت لوای امام حسین (ع) سینه می زنند و حاضر نیستند زیر پرچم شما سینه بزنند چیز دیگری است.

3-  صدا و سیما به علت قصور و کوتاهی در پوشش دادن اخبار این انفجار ضمن معذرت خواهی از مردم و خانواده های شهدا ،با ساخت برنامه از فعالیت های کانون و زندگینامه شهدای این حادثه و مصاحیه با جانبازان،قصور و کوتاهی خود را جبران کند.

4-  مراسم چهلمین روز شهادت این عزیزان به نحو احسن توسط تمامی ارگانهای دولتی و غیر دولتی و حضور فعال مردم برگزار گردد.

5-  حال که اهمیت و تاثیر کانون در داخل و خارج از کشور برای دوستان و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و اهل بیت (ع) روشن شده است ،لازم است دوستان و عزیزان دست اندرکار کانون علی الخصوص دوست و برادر ارجمندم جناب حجت الاسلام و المسلمین انجوی نژاد با تلاش و جدیت مضاعف و با بهره گیری از خون شهدای کانون به فعالیت های جاری خود ادامه داده و راه شهدا و امام شهدا را تحت عنایات و توجهات مقام معظم رهبری ادامه داده با امام زمان (عج) تجدید بیعت دوباره نمایند. و حال که دوست از دشمن تمیز داده شده با دوستان عقد اخوت و برادری بسته  کار دشمنان را به آقا امام زمان (عج) واگذار نمایند تا خود به پرونده ی ایشان رسید گی نماید.

6-  از توجهات و دلسوزی ها و همراهی ها ی سرور معظم و استاد ارجمندم حضرت آیت الله سید علی اصغر دستیب و حضرت آیت الله حائری که پشتیبانی و حمایت همه جانبه ی خود را از این عزیزان اعلام داشتندنهایت تشکر و قدر دانی را دارم

قم المقدسه

برادر کوچک شما

محمد هاشم نعمت الهی