سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

جنبش اینترنتی حضور آگاهانه

جنبش اینترنتی حضور آگاهانه

عظمت ملت ایران را حضور مردم در انتخابات نشان می‌دهد.(مقام معظم رهبری)

دوازدهم اسفندماه، زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است. این انتخابات نیز همچون انتخابات گذشته آزمونی برای بصیرت، آگاهی و حضور ما در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های به پا خواسته از آن است.

همانگونه که مقام معظم رهبری می فرمایند:«درست در نقطه‏ ی مقابل خواست دشمنان، همه‏ ی ما باید در انتخابات حضور فعالی داشته باشیم» زیرا انتخابات،‌آبروی ملی، یکی از شاخص های رشد ملی و وسیله ای برای عظمت ملی است.

از این رو با توجه به تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف و قهرمان ایران در پای صندوق های رای، و همچنین هجمه سنگین دشمنان قسم خورده اسلام مبنی بر عدم حضور آگاهانه مردم در انتخابات، جنبش اینترنتی حضور آگاهانه، بر خود لازم دیده است،‌ به عنوان وظیفه شرعی و ملی با تمام زمینه حضور گسترده مردم عزیزمان را در انتخابات فراهم کند.

از این رو، از تمامی دوستان در فضای سایبر و مجازی دعوت می کنم با قرار دادن لوگوهای«جنبش اینترنتی حضور آگاهانه» در پایگاه های اینترنتی و وبلاگ های خود و همچنین انتشار و بازنشر مطالب مربوط به حضورمردم در انتخابات همچون یادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کلیپ، پیامک و... در این حرکت ارزشمند شرکت فرمایند.

شایان ذکر است، نام و نشانی پایگاه های اینترنتی و وبلاگ هایی که در این زمینه فعالیت کنند در وبلاگ جنبش اینترنتی منتشر خواهد شد.

http://jonbesh.mihanblog.com