سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

آیت الله دستغیب: از ملت عذرخواهی کنید

احتمال عزل استاندار، فرماندار و مقامات ارشد استان فارس/ آیت الله دستغیب: از ملت عذرخواهی کنید

خبرنگار خبرگزاری "انتخاب"‌در شیراز، اعلام کرد: پس از اعلام این خبر از سوی مصطفی پورمحمدی که انجار شیراز، عملیات خرابکارانه تروریست ها بوده، احتمال عزل مقامات ارشد استان فارس بیش از پیش، افزایش یافت.

بنابراین گزارش، به دلیل رفتارهای ناشایست فرماندار، استاندار و برخی دیگر از مقامات ارشد استان فارس،‌ با اعضای کانون رهپویان وصال و تهدید های مکرر مبنی بر طرح شکایت از آنان، احتمال تغییر مقامات ارشد این استان،‌به شدت جدی شده است.

گفتنی ست، پس از وقوع انفجار تروریستی در شیراز، فرماندار شیراز با حضور در محل حادثه، بدون هیچ عملیات کارشناسی، احتمال هرگونه عملیات تروریستی را رد کرد و عوامل رهپویان را تهدید به دستگیری کرد.

این افراد همچنین با احضار حجت الاسلام انجوی نژاد به فرمانداری و استانداری،‌وی را از هرگونه موضع گیری در این مورد بر حذر داشتند.

این در حالی است که آتش نشانی شیراز، تنها پس از دقایقی از انفجار  با حضور در صحنه، بر وقوع عملیلت تروریستی تاکید کرد؛ اما فرماندار و استاندار شیراز، حاضر به تایید نظر کارشناسان آتش نشانی نبودند.

از سوی دیگر، بسیاری از مقامات ارشد کشور بدون اطلاع کافی، در تریبون های رسمی کشور، عملیات تروریستی در شیراز را رد کرده و تنها عامل آن را، سهل انگاری اعضای کانون رهپویان شیراز اعلام کردند.

همچنین آیت الله دستغیب نیر اعلام کرده بود که در صورت اعلام خبر از سوی مسئولین مبنی بر بمب گذاری بودن حادثه ، مسئولین امر باید از همه ملت ایران عذرخواهی کنند.

گفتنی است؛ خبرگزاری "انتخاب"‌تنها رسانه ای بود که بر وجود بمب گذاری در این حادثه تاکید می کرد ؛ اما برخی رسانه ها بدون اطلاع کافی و با حمله به موضع "انتخاب" و تهدید این رسانه، اعلام  می کردند این حادثه تروریستی نیست و غیر عمدی نبوده.