سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

بجه دار شدن در دوران نامزدی

بنام خدا سلام بنده حدود دوماهی است که با همسر خود عقد کرده ایم هر دو دانشجو هستیم . چندی پیش با عقب افتادن عادت ماهیانه همسرم بعد از 22 آزمایشی دادیم که متوجه شدیم او حامله است . نه من و نه همسرم نه انتظار بچه را هم در مخیله مان راه نمی دادیم. متاسفانه این اتفاق ناخواسته اتفاق افتاده کسی در خانواده ها نمیداند. ما در ماههای آینده ازدواج می کنیم و به منزل اجاره ای خود می رویم. الان گرفتار مساله روحی شده ایم الان هم به دلیل اقتصادی و روحی مجبور شده ایم راهی جز سقط نداشته باشیم . با توجه به اینکه کمتر از دو ماه از این قضیه می گذرد حکم شرعی آن چیست . لطفا ما را اهنمائی بفرمائید در اسرع وقت. با تشکر . سلام ما را نیز به رهبر برسانید. خدا بهمراهتان.

برادر ارجمند! »از بین بردن نطفه پس از استقرار آن در رحم و همچنین سقط جنین، در هیچ یک از مراحل بعدی جایز نیست» (اجوبه الاستفتاءآت، مقام معظم رهبری، ص 460، س 1264)

پس از عقد شرعی، ارتباط جنسی شما از نظر شرعی اشکالی نداشته اگر چه بر خلاف نظر عرف خانواده ها  مرسوم نیست. اما در هر صورت پیش آمده و برای برخی دیگر نیز اتفاق افتاده است که سعی کرده اند مراسم ازدواج را زودتر برگزار کنند.

لذا بچه دار شدن امری طبیعی است و موجب خوشحالی خانواده های شما هم خواهد بود. نگران این مسئله نباشید انشاء الله قدم اولین کودک برای شما مبارک باشد و در آغاز زندگی هرگز به سقط جنین که به نظر همه مراجع حرام است فکر نکنید. موفق و پیروز باشید.

خداوند می فرماید:   «ولاتقتلو اولدکم خشیه املاق نحن نرزقکم و ایاکم ان قتلهم کان خطا کبیرا»   از بین تنگ دستی فرزندان خود را نکشید ماییم که به آنها و شما روزی می بخشیم آری کشتن آنان همواره خطایی بزرگ است. (اسراء ، آیه 31)

www.atregoleyas.com

atregoleyas@gmail.com