سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

آمیزش زیاد با همسر

با سلام در سوالات پاسخ داده شده خواندم که استمنا زیاد باعث بروز مشکلات روحی و جسمی گوناگونی برای فرد می شود. می خواستم بدانم آیا آمیزش زیاد با همسر نیز باعث بروز چنین بیماری هایی می شود یا خیر؟ و اگر خیر تفاوت این دو چیست؟ با تشکر

با سلام و آرزوی موفقیت روز افزون برای شما جوانان پاک و دوستدار پاکی قبل از پرداختن به جواب لازم است از حسن اعتمادتان به این دفتر و کارشناسان مربوطه تقدیر و تشکر کنیم. در مورد سئوال و یا سوالهای مد نظرتان توجه شما را به نکات زیر جلب می کنیم:

1_استمنا مضر و موجب بروز مشکلات روحی، روانی و جسمی مختلف می شود و زیاد و کم ندارد چون انحراف از مسیر صحیح پاسخ به یک غریزه و نیاز زیستی خود آسیب آفرین است چه کم باشد چه زیاد.

تفاوت در شدت و ضعف این انحراف در شدت آسیب منعکس می گردد و الا هر چند کم  اندک هم باشد به واسطه انحرافی بودن آن مضر است.

افزون بر اینکه معصیت و گناه بزرگ محسوب می شود و در نظام ثواب و عقاب الهی تفاوتی بین گناه کم و زیاد نیست. گناه، گناه هست و سرپیچی از فرمان الهی تلقی می گردد چه یک بار چه صد بار و خداوند اگر استمنا را یک معصیت می شمارد و آن را حرام فرموده است به تعداد و کمیت خاص آن نظر ندارند نفرموده اند یک بار بیشتر حرام است بلکه مطلقا تحریم شده و هرگز یک بنده خوب و مطیع نباید به سراغ آن برود. پس نباید با توجیهات کمی و کیفی راه نفوذ شیطان را در اعمال و رفتار خود باز کنیم و بدانیم شیطان همیشه در کمین انسانهای خوب و پاک سرشت است و اینگونه توجیهات راه نفوذ شیطان را باز کند و کم کم آدمی را به سمت گناهان بزرگتر و معاصی مهلک می کشاند تا آن زمان که دیگر اثری از هدایت پذیری در دل آدمی باقی نمی گذارد. در حالی که حتی ما معیاری برای کم و زیاد نداریم و هر شخصی به میزان نیاز خود و یا معیارهای غیر قابل اعتماد دیگر به قضاوت می پردازد.

اما ارتباط جنسی با همسر و ارضای نیاز جنسی از طریق صحیح و راه سالم هرگز چنین پیامدهایی را به همراه نخواهد داشت. علت این تفاوت نیز در نگاه کلی آشکار و واضح است. چه باید ارضای از کانال صحیح و غیر صحیح و متداول و غیر متدوال تفاوت داشته باشد. آیا تغذیه از مجرای بینی به جای دهان یک آسیب و انحراف نیست حتی اگر در سیستم گوارش اثر نداشته باشد آیا بینی توان تغذیه دارد و مصونیت از اثرات ورود غذا را دارد؟ آیا بینی از اثرات شیمیایی غذا آسیب نمی بیند؟

در نگاه دقیق تر، تفاوتهای ظریفتری بین این دو روش ارضای نیاز جنسی و خودداری به ملاحظه مجرد بودن شما تنها به یکی از دو مورد اشاره می کنیم:1_استمنا در واقع آمیزش با خود است لذا تحریک کننده،تحریک پذیر یک نفر است همینطور ایجاد کننده شرائط اوج و لذت (گرم شدن، تصور لذت و...) توسط خود ارضا شونده فراهم می شود در این جا تمام وجود فرد (در عین وحدت و یک پارچگی) باید دو پاره شود یکی ارضا شونده و دیگری تحریک کننده و ارضا کننده هم گرم کننده و هم گرم شونده و هم نعوظ آور و هم نعوظ پذیر و این دو پاره شدن بزرگترین آسیب را در سیستم  بینایی و ذهنی (عدم تمرکز و...) ایجاد می کند.

2_آنگاه بدن خود انسان تامین کننده نیاز جنسی خود قرار می گیرد. این بدن همیشه در همراهی با او است. کم کم او را در یک حالت تحریک جنسی دائم قرار می دهد چون خودش از خودش لذت می برد. و این نزدیکی فاصله و بدون واسطه وی را به سمت حالت تحریک دایم از خود قرار می دهد. و تحریک پذیری سریع زود و دایم جدای از اثرات مخرب اجتماعی و اخلاقی فرد موجب خرد شدن پیکر آدمی و پیری زودرس و شکستگی چهره می شود.

امیدوارم به همین نکته تا زمان تاهل بسنده کنید مو شکافی در این پدیده خود آسیب زاست. به امید موفقیت روز افزون شما در طی نمودن مدارج عالی کمال و ترقی.

www.atregoleyas.com

atregoleyas@gmail.com