سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

نزدیکی زوجین در زمان عادت ماهانه خانمها

با سلام لطفا" درمورد نزدیکی زوجین در زمان عادت ماهانه خانمها بیشتر توضیح دهید چون دراین ایام خانمها دچار خونریزی میشوند لذا آقایان از نزدیکی باید خودداری کنند اما در این یک آیا آقایان میتوانند از راه مقعد با همسر خود نزدیکی کنند یا خیر و اینکه اصولا" آقایان درصورتی که همسرشان از هر 2بار درخواست همسر حداکثر یکبار مایل به نزدیکی با وی هستند چاره کار برای مرد چیست؟ آیا مردی که از نظر غرایز جنسی نسبت به همسر خود بسیار بیشتر تمایلات جنسی از خود نشان میدهد باید حتما" صبر کند و غریزه خود را سرکوب کند؟ آیا راه حل خاصی میتوانید پیشنهاد کنید؟ درپایان خواهشمندم نسبت به ارسال پاسخها سرعت بیشتری داشته باشید.

زن و مردی که به وسیله عقد ازدواج شرعی و صحیح زن و شوهر شده اند, هرگونه لذت بردن جنسی و رابطه آنان با یکدیگر شرعا" صحیح و حلال است . فقط در زمانی که زن در حال عادت زنانگی یا در حال نفاس (یعنی خونی که بعد از متولد شدن یا سقط شدن بچه از زن خارج می شود و ده روز طول می کشد) به سر می برد, نزدیکی شوهر با او حرام است و اگر شوهر در این زمان با زن نزدیکی کند, گناه کرده و  باید کفاره بدهد.

 نزدیکی با همسر از پشت نیز از نظر بسیاری از فقها مکروه است. البته در حالت عادت زنانگی کراهت آن شدید است. احتیاط این است که اگر زن راضی نباشد این کار ترک شود. ناگفته نماند مقاربت از این طریق موجب بیماری‏های مختلف جسمی و روحی برای زن و مرد می‏شود.

لذا توصیه می شود در ایام عادت، از سایر قسمت های بدن لذت ببرید و خود را ارضا کنید و در شرایط عادی نیز لازم است مرد با ایجاد فضای عاطفی مثبت رضایت همسرش را برای عمل زناشویی جلب کند، بهتر خواهد بود و رابطه زن و مرد در محیط خانواده از سلامت و آرامش بیشتری برخوردار خواهد بود هر چند زن از نظر شرعی موظف است حق همسرش را ضایع نکند و به درخواست مرد پاسخ مثبت دهد تا خدای نکرده مرد به گناه مبتلا نشود ولی اگر مرد بتواند صبر کند و با رضایت باطنی همسرش اقدام کند مناسب تر است.

در عین حال مرد هم بهتر است سعی کند همسرش را سرشوق آورد و مقدمات لازم را فراهم کند و از آنجا که معمولا عوامل روانی و روابط عاطفی، دوستانه و عاشقانه زن و مرد در این امر نقش مهمی را ایجاد می کند و حتی تفاهم های زن و مرد در زندگی در این امر مؤثر است و حالات روانی و مشکلات و سختی های زندگی می تواند در پاسخ مثبت یا منفی دادن زن به درخواست مرد تأثیر گذارد، بهتر آن است که مرد با در نظر گرفتن  این نکات، از همسرش درخواست کند.

بنابراین راه حل ما این است که:

1. از مشکلات زندگی و خانوادگی تان بکاهید.

2. فضای عاطفی خانوادگی را تقویت کنید.

3. از نظر اخلاقی و رفتاری با همسرتان، دوستانه تر، صمیمانه تر برخورد کنید.

4. از نظر ظاهری به خودتان رسیدگی بیشتر کنید.

5. از نظر غذایی همسرتان را تقویت کنید.

www.atregoleyas.com

atregoleyas@gmail.com