سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

عمل زناشوئی

سوالی داشتم و در ابتدا درد دلی . من مردی هستم دارای همسر و فرزند.در روابط زناشوئی با همسرم هم هیچگونه مشکلی ندارم و همیشه راضی هستم ولی همیشه در حین عمل زناشوئی همیشه فکر خواهر زنم در ذهنم است و با یاد او عمل زناشوئی خود را به پایان میبرم تو رو خدا من را راهنمائی کنید تا از فکر او بیام بیرون.متشکرم

رفتار و تمایلات جنسی انسان گوناگون است و تحت تأثیر عواملی چون روابط شخصی با دیگران، موقعیت‏های زندگی و فرهنگی است که در آن زندگی می‏کند. همچنین سایر عوامل شخصیتی و نیز احساسی کلی شخصی از خود، بر تمایلات جنسی او تأثیر می‏گذارند.

 تمایلات جنسی در یک تقسیم کلی دو نوع است: بهنجار یا طبیعی و نابهنجار یا تخریبی.

 خیال‏پردازی‏های برانگیزنده جنسی به شکلی که شما در سؤالتان مطرح کرده‏اید شاید از نظر روان‏شناسی نابهنجار محسوب نشود. ولی اگر به صورت اختیاری و در منابع اسلامی از آن نهی شده است، اما اگر این خیال‏پردازی غیر اختیاری باشد، چنانچه ظاهراً در مورد شما اینطور است، گناه و معصیت محسوب نمی‏شود، گر چه بهتر است درمان شود زیرا ممکن است گسترش پیدا کند و نتایج خوشایندی نداشته باشد. همانطور که در بالا توضیح دادیم، از آنجایی که نوع رفتار ریشه در شخصیت و روان انسان دارد که ممکن است به گذشته او یا حتی زمان کودکی او مربوط شود، برای درمان آن بهتر است از روش‏های روان کاوی استفاده کرد، ولی چون روش‏های روان کاوی طولانی و پر هزینه است راه‏های زیر را برای درمان آن توصیه می‏کنیم:

 1. قبل از عمل آمیزش سعی کنید همسرتان را علاوه بر آمادگی جسمانی، از نظر روانی نیز آماده کنید یعنی علاوه بر ملامسه و نوازش جسمی، با بیان جملات جذاب و عاشقانه و حرف‏های محبت‏آمیزی چون «دوستت دارم، زیباترین زن دنیا و...» او را به رفتار جنسی تشویق کنید و ضمن آن به خود فرصت دهید که تمام ذهن و فکرتان مشغول به او شود و مجالی برای فکر کردن به دیگری نیابد. این کار ممکن است یک ربع یا بیشتر طول بکشد ولی نتایج رضایت بخشی دارد.

 2. هنگامی که احساس می‏کنید هنگام آمیزش، شخصی دیگری در ذهن شما می‏آید، با وارد کردن محرک‏های ناخوشایند، ذهن خود را از او خالی کنید. برای این کار می‏توانید کش محکمی قبلاً به مچ دست خود ببندید و با کشیدن و رها کردن آن محرک نسبتاً دردناکی به خود وارد کنید.

 3. ارتباط خود را با خانواده همسرتان، خصوصاً خواهر همسرتان اصلاح کنید و نگاه خود را کاملاً کنترل کنید، زیرا نگاه اگر به قصد لذت بردن باشد در ذهن و فکر آدمی تأثیر می‏گذارد و هنگام رفتار جنسی با همسر ظهور پیدا می‏کند. می توانید با برجسته کردن برخی برتری های همسر خودتان و در نظر گرفتن برخی نقاط ضعف خواهرزنتان احساس خوشایند نسبت به او را کم کرده و رفته رفته با کمتر فکر کردن درباره او تصور ذهنی را کاهش دهید و بدانید به هر مقدار ارتباط خانوادگی را با او کم کنید و یا از نگاه به او دوری کنید و برخی نقاط ضعف او را در نظر بیاورید از نظر درونی احساس دوری نسبت به او پیدا می کنید و تصور او در ذهنتان نمی آید.

 4. با به کار بستن راه کارهای بالا امید است بتوانید به تدریج خود را از شر این فکر مزاحم نجات دهید؛ ولی این مطلب را هم در نظر داشته باشید که احساس گناه کردن و مضطرب شدن بیش از حد شما به خاطر این افکار، مشکل را بدتر می‏کند سعی کنید هنگام هجوم این افکار، متوجه بی اختیار بودن آن باشید و خود را سرزنش نکنید؛ بلکه از راه صحیح افکار خود را اصلاح کنید.

www.atregoleyas.com

atregoleyas@gmail.com