سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

حالات جنسی زنان شدیدتر است یا مردان ؟

حالات جنسی زنان شدیدتر است یا مردان ؟

در مورد حالات جنسی دختران و پسران و تفاوت آنها می‏توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1- تفاوت در نوع و شکل فکر در زن و مرد. مردان طالب ارضاء سریع و زنان طالب عشق‏بازی هستند. مردان به صرف در آغوش گرفتن زنی به سراغ اصل قضیه تناسلی و آمیزش جنسی می‏روند، در حالی که زنان ممکن است درعشق جنسی و تماشای بدن، موهای سینه، عضلات و کلمات عاشقانه مردان غرق می‏شوند. بنابراین همانطور که دردستورات دینی ما نیز آمده است، قبل از آمیزش، ملاعبه کردن نیکو شایسته است. تا هر دو (زن و شوهر) از این عمل لذت کافی را ببرند و به اصطلاح علمی به اوج لذت برسند.

    2- زنان احساسات و عواطف سرشاری دارند و در نتیجه از خشونت جنسی پرهیز می‏کنند.

    3- زنان همواره آغازگر رابطه جنسی بوده و بدون اشارت آنها شروع آمیزش جنسی لذت‏بخش ناممکن است.

    4- قدرت جنسی زیادتر زنان مستلزم پذیرش اعمال طولانی و مکرر را روشن می‏سازد.

    5- رفتار جنسی اجتماعی زنان در ظاهر منفعلانه است ولی مردان سریعا عقل‏باخته و حالت فاعلی و اشکار وتهاجمی به خود می‏گیرند. اسلام نیز برای حفظ جامعه از انحرافات اخلاقی و جنسی، تأکید فراوان و زیادی روی حجاب و شؤونات اجتماعی داشته است.

    6- بر طبق تحقیقات میدانی انجام گرفته از جمله تفاوت‏های جنسی پسران ودختران این است که پسران بیش ازدختران خواستار اوج لذت جنسی‏اند، بیش از دختران به خیالبافی‏های جنسی پناه می‏برند، نسبت به نشانه‏های جنسی حساس‏ترند، در خواب بیشتر از دختران به اوج لذت جنسی می‏رسند. برای باقی ماندن در حالت تحریک جنسی، کمتر به تحریک مداوم احتیاج دارند، میزان روابط جنسی‏شان با بیش از یک جنس مخالف، بیشتر از دختران است.

www.atregoleyas.com

atregoleyas@gmail.com