سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

نداشتن تفاهم

مرد و زنی که نامزد هستند و اگر تفاهم نداشته و بیشتر وقت ها با هم جرّ و بحث کنند, آیا می توانندبعداً که عقد کردند, به زندگی آرامی خوش بین باشند؟

اختلاف سلیقه در جو تفاهم و همدلی قابل حل است . معمولاً هر زن و مردی چه قبل و چه بعد ازازدواج از دو سلیقهء متفاوت برخوردارند, اما هنگامی که با یکدیگر ازدواج می کنند, روی نقطهء مشترکی توقف کرده ,بر اساس آن به ادامهء زندگی می پردازند. نقطهء مشترک همان تفاهم است ; یعنی قبول کردن یک دیگر. اما اگر زوج جوان در حین عقد و قبل از آغاز رسمی زندگی (عروسی ) در برخوردهای متعارف نتوانند همدیگر را تحمل کنند وزمینهء اختلاف و ناسازگاری بینشان ایجاد شود, طبعاً بعد از عروسی نیز نمی توانند به تفاهم و آرامش برسند, زیرا دراین صورت به جای گذشت و چشم پوشی , بهانه گیری جا باز خواهد کرد و این موضوع می تواند شدت پیدا کند.

زن و مرد باید با علاقه و نشاط و همدلی و امید زندگی کنند. اگر به هر دلیل به پیوند ازدواج تن داده اند, آن را به فال نیک بگیرند و جوّی آرام در میان خود ایجاد کنند, اگر چه در بسیاری از موارد زن یا شوهر به عقب نشینی ازمواضع و کوتاه آمدن در مقام بحث نیاز دارند, تا ضمانت لازم برای ادامهء زندگی فراهم شود.

www.atregoleyas.com

atregoleyas@gmail.com