سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

عدم همبستری با همسر بد اخلاق

کارمندی 48ساله هستم . همسرم چهل ساله و به ظاهر خیلی از من جوانتر است , گرچه من در ابتدای ازدواج نسبت به همبستر شدن حریص بودم و اکثراً با او کشمکش داشتم , ولی اکنون پیری زودرس مرا در دید او تحقیر نموده , در برخوردها همیشه باید حرف او به کرسی بنشیند. به من اهانت و تندی می کند وروحیهء زن سالاری دارد. نسبت به مسائل مادی حریص است و گاه موجب ایجاد درگیری لفظی و کدورت روحم می شود. با توجه به مراتب فوق , آیا  در مواردی که به دو هفته تا بیست روز طول می کشد, مستوجب گناه نمی باشد؟ آیا در صورت عدم تغییر رویّه , کناره گیری از وی و یا انتقال به محل دیگرصلاح است ؟

ناراحتی شما از ناحیهء همسرتان به جا است , ولی چه می شود کرد؟ بسیاری ازخانواده ها از این بابت نگران هستند, مخصوصاً که بعضی از خانم ها روحیهء شوهرشان را درک نمی کنند و باعث اذیت و آزار و آزردگی روحی شوهر می شوند. در ابتدای ازدواج آن چنانند که گفته اید و بعد هم طلبکارمی شوند. تجربه نشان داده است که زنان در سنین بالاتر نیاز بیشتری به ارضای شهوت دارند, لذا با صراحت گِلِه می کنند یا با کنایه و یا با بروز ناهنجاری های دیگر این مسئله را ابراز می کنند. بر عکس مردان در سنین چهل سالگی به بالا, سنگینی کار و مشکلات شان بیشتر شده در نتیجه فشار روانی و جسمانی بر مرد بیشتر می شود;بنابراین توانایی شهوی کم می شود و مرد نمی تواند جوابگوی همسرش باشد و چاره ای بیندیشید. با تقویت جسم و تقلیل کار و پرداختن به استراحت و تفریح , می توانید از خجالت همسر به در آیید.

تذکر این نکته ضروری است که چون مردان در سن 45سالگی به بعد شهوت جنسی شان کمتر می شود,لذا برای جبران می توانند همبستر شدن را بدون انزال منی انجام دهند, و چون انزال منی هم پیری زودرس ایجاد می کند و هم ضعف جسمانی به همراه دارد و نور چشم را کم می کند. بنابراین , فعلاً همین راهی که پیشنهاد می شود (دخول بدون انزال منی ) مشکل شما را حلّ می کند. البته هر چهار ماه یک بار دخول واجب است , ولی خواسته های همسر را باید جواب داد وگرنه مشکلاتی به بار می آورد. شاید ریشه اختلافات در این باشد که شما او را از نظر جنسی ارضا نمی کنید و یا هم خوابگی رعایت نمی شود.

در صورت عدم تغییر رویهء همسرتان دوری کردن از وی و کناره گیری و انتقال به محل های دیگر به صلاح نیست و آثار روانی بدی برای خود و خانواده و فرزندانتان دارد. به نحوی با او بسازید. با توضیح ضعف حال خود و نصیحت کردن او, را راضی کنید و یا واسطه ای این کار را انجام دهد و شاید دچار افسردگی وناراحتی های جانبی شده باشید و یکی از عوامل کم شدن روحیهء شهوت محتمل است از این بابت باشدمناسب است به پزشک متخصص اعصاب و روان نیز مراجعه کنید. داروهایی برای تقویت شهوت وجود داردمی توانید استفاده کنید.

www.atregoleyas.com

atregoleyas@gmail.com