سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

شوهر تریاکی

شوهرم گاهی تریاک می‏کشد، وقتی من اعتراض می‏کنم، کتکم می‏زند. مرإ؛  راهنمایی کنید. ضمناً شوهرم به من دروغ می‏گوید، چگونه می‏توانم او را از این کار باز دارم؟

همچنین درباره شوهر خودتان آرامش خود را حفظ کنید و هرگز با اعتراض شدید با او برخورد نکنید؛ فقط از راه دوستی و خیرخواهی و مهربانی درباره آثار سوء کشیدن تریاک با او صحبت کنید و اگر می‏دانید این هم اثر ندارد و ناراحت می‏شود، هیچ نگویید و او را به حال خود واگذارید و سعی کنید از هفته‏ای یک بار بیشتر نشود. نگذارید رشته علاقه و محبّت به کلی از هم گسسته شود و کانون گرم خانواده به کلی سرد شود. از طریق پدر و مادرش و دوستانی که نزد او محترمند، وارد شوید تا آن‏ها او را نصیحت کنند.

سعی کنید احساس کند که به او علاقه دارید و نمی‏خواهید در آینده بدبخت شود. با دلگرمی به کارهای خانه بپردازید و زمینه‏های نا امیدی را که باعث پناه بردن به تریاک و مواد مخدر است از میان برداید دروغ‏های او را نشنیده بگیرید و بدانید که فعلاً از نظر روحی و روانی کمبود دارد و از این جهت متوسل به دروغ گویی و پنهان کاری می‏شود. تلاش کنید پای رفقای بد را از خانه خودتان قطع کنید و بگویید شوهرم را شما دارید بدبخت می‏کنید.

اگر بخواهید به او اعتراض کنید باعث ناراحتی شما و خودش می‏شود و دست به کارهایی می‏زند که زیانش بیشتر است و حفظ آرامش برای شما از همه چیز لازم‏تر است. سعی کنید سلامتی خود را حفظ کنید و در ضمن وظیفه خود را در امر شوهر داری و فرزند داری انجام دهید.

www.atregoleyas.com

atregoleyas@gmail.com