سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

پدرزن و داماد

علی رغم تمایل شوهرم به ازدواج دامادم با دخترم این اتفاق افتاد ولی دخترم و دامادم به این ازدواج راضی بودند. حال از شما می خواهم راه حل هایی و برنامه هایی را برایم توصیه فرمایید تا شوهرم نسبت به دامادم مهربان گردد و محبت بین آنها برقرار گردد؟

امیدوارم پدر در هنگام ازدواج دختر بالاخره راضی بوده باشد. به هر حال اکنون که این ازدواج واقع شده راه ایجاد الفت بین داماد و پدرخانم این است که هم داماد به پدر خانم احترام بگذارد و محبت بسیار کند و هم این که که دختر خانم خودش به پدرش احترام بگذارد و محبت بسیار کند و همیشه پیش پدرش از خوبی های شوهرش و علاقه شوهرش نسبت به خانواده مخصوصا پدر صحبت کند و متقابلا پیش شوهرش از علاقه پدر نسبت به دامادش صحبت کند و سعی کند هرگز چیزی که بین پدرزن و داماد را خراب می کند به اطلاع طرفین نرسد حتی مادر و بقیه اعضاء خانواده همگی سعیشان بر این باشد که بین این پدرزن و داماد ایجاد الفت کنند پیش هر یک تعریف کنندکه دیگری به شما علاقه دارد و از شما خوب گفته است تا الفت بیش از پیش بشود.

ـ قضیه ازدواج دختر شما و دامادتان اتفاق افتاده است وما هم امیدواریم که آن ها زن و شوهر فهمیده ای باشند و زندگی خوبی را دنبال کنند.

ـ شما ودیگران در مورد تمایل مخالفت همسرتان پافشاری نکنید و اصلا نظر من این است که حتما لفظا این که تو دوست نداری و یا دوست نداشتی تکرار نکنید چون همین گفتن ها بی مهری می آورد شما عادی برخورد کنید و عادی باشید.

ـ دختر خانمتان سعی کندبا دعوت از پدرش اورا به منزل خودشان دعوت کند و سعی کند به پدرش در منزل آن ها خوش بگذرد.

ـ شما سعی کنید در برخوردهایتان به همسرتان احترام بگذارید خصوصا در جلوی بچه ها و دختر و دامادتان.

ـ رسیدگی شما به همسرتان بیشتر باشد.

ـ شخصیت هر فرد برای خود فرد احترام یا خدای نکرده بی احترامی می آورد دامادتان با روش خودش که تولید احترام و شخصیت می کند می تواند یک فرد قابل احترام وخدای نکرده اگر رفتاری دارد که او را کوچک می کند یک فرد دور از احترام باشد.

ـ شما به عنوان همسر شوهرتان نکاتی که همسرتان درباره مخالفت همسرتان با ازدواج دخترتان عنوان می کردند باید بدانید آنها را مادرانه و با ظرافت های زنانه به دخترتان بفهمانید و او هم بادرایت سعی کند نکات ضعف همسرش را بررسی کرده و به او در اصطلاح آنها کمک کند که سه مزیت خواهد داشت هم دامادتان رفتارش درست خواهد شد و هم زندگی دخترتان شادی بیشتری خواهد داشت و هم این که همسرتان به دامادش علاقه پیدا خواهد کرد.

در انتها باید بگویم برای خوشبختی زندگی فرزندانتان چه سر نماز و غیر نماز زیاد دعا کنید که خداوند دعای پدر و مادر را در حق اولاد سریع اجابت می کند.

www.atregoleyas.com

atregoleyas@gmail.com