سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

عاشق یه فوتبالیست خیلی مطرح

به نام خدا سلام ، خسته نباشید حقیقت اینه که از یه چیزی دارم می میرم ولی روم نمی شه رو در روی کسی بهش بگم به همین خاطر تصمیم گرفتم با شما صحبت کنم ، خیلی وقته شاید 4 سال باشه که این اتفاق برام افتاده . یعنی شاید ریشه ی اصلش توی عوالم و فکرهای دوران کودکیم و نوجوانیم باشد . شاید این حالت مرض گونه ی عشقه. الآن چند ساله که عاشق یه فوتبالیست خیلی مطرح ایران شدم و تمام فکر و ذهنم در تمام این دوران فقط او بوده اول خیلی کم و در حد تفریح بود ولی بعد مجنون شدم مجنون اونقدر مجنون که حاضر شدم خودمو یکی دیگه تصور کنم با یه خونواده ی دیگه با یه فرهنگ و با شهر دیگر یعنی یه جورایی نزدیک می شدم ( البته رؤیایی ) . اون فوتبالیست تمام زندگیم شده بود حالا ازدواج کردم با خود گفتم ازدواج کنم از فکرش بیرون می یام ولی نه ، انگار نه انگار . شوهرمو خیلی دوست دارم حتی الآن وقتی پای تلفن یا خونه با شوهرم که خیلی دوستش دارم صحبت می کنم دلم می لرزه می دونین من انگار دو تا عشقو تو دلم جمع کردم ، البته یه چیزی رو بگم من قبل از ازدواج خیلی شوهرمو می خواستم ولی حالا چون ازش دورم از همون اول خواستم که فقط به تنها عشق زندگیم فکر کنم ولی وقتی دیدم غم غربت و دلتنگی امانم نمی ده بازم رفتم درباره ی اون پسره ی فوتبالیست فکر کردم . حالا چند وقتی هست که فهمیدم اون پسره یکی از بدترین و بی بند و بارترین فوتبالیست هاست ولی از اون روز تا حالا احساس بدی دارم شاید براتون مسخره باشه ولی باورم نمی شه ، احساس می کنم شکست خوردم توی زندگیم ، خنده داره نه ، می دونم ، آره خیلی خنده داره ولی از دیوونگی دیگه زندگی برام غیر قابل تحمل شده هم از اون پسره و از همه ی پسرا غیر از داداشم و شوهرم بدم می یاد و هم یه جورایی هنوزم پسره را دوستش دارم وقتی پوستراشو می بینم دلم می لرزه حتی وقتی اسم شهرشو می شنوم دلم می لرزه حتی اگه کسی اسمش یا فامیلش مثل اون باشه باز همین اتفاق می افته و حسابی به هم ریخته ام . راهنمائیم کنید و البته با ذکر این نکته که سعی کنید منو درک کنید و مثل روانشناس های دیگه نگید مریضی ، فکرشو نکن ، یه راه دیگه جلوی پاهام بذارید حاضرم هر وقت خواستید در جواب مکاتبتون مکاتبه کنم و از شما کمک بخوام اطلاعات ریزتری هم بدم ولی خواهش می کنم و امید دارم بعد از خدا به شما . یه چیزی رو بگم از تون خواهش می کنم اگر خواستید توی یه جمعی که مثلاً با آدمای مثل من برخوردید از من و صحبت من حرف نزنید. با رمز عشق کور نیست ! شایدم باشه

قبل از هر چیز ازدواج شما را تبریک عرض می کنیم و امیدواریم گام مثبتی در رفع نیازهای شما و عاملی برای رها شدن از آن افکار مزاحم و خیالی. البته باید توجه داشته باشید بدلیل طولانی بودن آن عشق خیالی و کاذب (از دوران جوانی تا الان) مدتی باید تلاش کنید تا ذهن و دل خود را از ان تخیلات پاک کنید مطمئن باشید اگر همت و پشتکار داشته بر این مشکل غلبه پیدا کنید سعی کنید راهکارهایی که خدمت تان عرض می کنیم دقیقا بکار گیرد.

ا_هرگونه چیزی مانند عکس فوتبالیستها حتی فوتبالیستهای دیگر که ترد شماست یا در اتاق مطالعه شما یا پشت جلد کتابها یتان است, همه را از بین ببرید بگونه ای که هیچ آثاری از آن فرد ترد شما نباشد

2_ سعی کنید برای مدتی حداقل شش ماه مسابقات فوتبال و خبرهای مربوط به فوتبال را کاملا رها کنید

3_ارتباط عاطفی خود را با شوهرتان بیشتر کنید و بیشتر با او در تماس باشید.

4_به خود تلقین کنید که بهترین همسر را دارید و همه انرژی عاطفی خود را در زندگی خانوادگی خودتان هزینه کنید.

5_ لیستی از کلمات زشت و بد معنی مثل دزد, ظاله, لعنتی,بی آبرو, حیله گر و مکار و خیانت کار و نامرد, بی شخصیت و لاابالی و ... را در یک صفحه کاغذ یادداشت کنید و هر وقت فکر او به شما هجوم آورد این کلمات بد را مرور کنید ویک شخصیت صد در صد منفی و مورد تنفر از او درست کنید.

6_به تصویر او اصلا نگاه نکنید

7_هنگام تنهایی حتما خودتان به کاری مثل مطالعه مشغول کنید که بفکر شما خطور نکند.

8_قبل از خواب و هنگام قرار گرفتن در بستر خواب آیاتی از قران را که حفظ هستید مثل سوره کوچک قران آنقدر بخوانید تا خوابتان ببرد.

9_خود را با واقعیت های زندگی مواجه سازید و از عالم خیال و رویا خود را خارج کنید شرایط سنی شما بگونه ای است که دیگر نبایدخیالاتی باشید و با این حالت باید مقابله کنید و الا دچار مشکل خواهید شد.

10_به امور معنوی مانند نماز, دعا و قرائت قران اهتمام بیشتری بورزید.

11_ ایمان خود را تقویت کنید و عشق خود را به معشوق واقعی که دارای همه خوبیها و کمالات است متوجه کنید و به خود بگویید سایر عشق ها همه مجازی و زود گذر و بد فرجام است بقول شاعر

عشق ها کز پی رنگی بود   عشق نبود عاقبت ننگی بود.

راهکارهای فوق را برای 5 هفته متوالی بصورت جدی بکار گیرید سپس نتیجه آنرا برای ما هر چه سریعتر ارسال کنید تا در مکاتبه بعدی بیشتر با هم صحبت کنیم و راهکارهای بهتری و بیشتری را متناسب با وضعیت روحی شما خدمت تان عرض کنیم موفق باشید.

www.atregoleyas.com

atregoleyas@gmail.com