سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

عکس و فیلم مستهجن

1-آیا من می توانم با نشان دادن عکس ویا فیلم احساسات وی را بر انگیزم ودر این مورد بیشتر اگاهی یابد وآیا این بعدا عوارضی سویی نخواهد داشت؟ 2-از چه راهی می توانم مستقیما مسئله خویش را به وی بگویم می ترسم با باز گویی این مسائل نا راحت شده مشکل مرا را دو چندان نماید؟ 3-همسر بنده طوری که خودشان اظهار می دارندبا جنس مخالف اصلا راحت نیستند وهیچ احساسی در این مورد ندارند چگونه اعتماد او را به خود جلب نمایم 4-از زمان عقد مان نزدیک 9 ماه می گذرد تا به حال حتی من موهای سر او را نیز ندیده ام وموقعی که به پیش من می آیدبا مانتو وبا روسری است یکبار خواستم دستش را بگیرم خیلی نا راحت شد ومن از کاری که کرده بودم پشیمان شدم چه کار باید بکنم تا نسبت به بنده احساس راحتی کرده ومرا این قدر نرنجاند؟ چه گونه می توانم مادر وبرادرهایش را راضی کنم تا با وی به مسا فرت کوتاه مدت برویم لازم به ذکر است که همسر بنده در زمان کودکی پدر ش را از دست داده ومادرش سرپرستی او را به عهده گرفته وتنها دختر خا نواده است .. متشکرم

 1. اولا مشکل اینچنینی (مشکل ارتباط با جنس مخالف) ناگهانی بوجود نیامده تا بصورت ناگهانی و در یک مدت کوتاه برطرف شود چه بسا مشکلات ارتباطی ریشه چندین ساله داشته باشد و از دوران کودکی به تدریج در افراد بوجود آمده باشد. برطرف کردن آنها نیز نیاز به زمان دارد لذا در حل مشکل نباید عجله کرد.

2. برخی از مشکلات تا ریشه یابی نشود امکان حل او وجود ندارد.

3. همانطور که خودتان فرموده اید همسر شما از دوران کودکی پدر را از دست داده و این می تواند منشأ مشکل ایشان باشد. همچنین ممکن است شرایط خانوادگی ایشان نیز به گونه ای بوده است که برخی از مهارتهای ارتباطی را نیاموخته است.

4. تجربه ناخوشایند از مردها مثلا از زنهای دیگر شنیده که مردها افراد خشن، زورگو و چنین و چنان هستند لذا تصور خوشایند و مثبتی از مردها ندارد.

5. خجالت و کمرویی نیز می تواند نقش داشته باشد.

6. مشکلات جسمانی مانند عدم ترشح هورمون های خاصی که تمایل به جنس مخالف را در فرد بوجود می آورد.

بنابراین باید علل مشکل را به صورت دقیق بررسی نمود چنین کار از دو راه امکان پذیر است.

الف. شما همراه با همسرتان به مشاور خانواده مراجعه کنید و از نزدیک مشکلات خود را با مشاور در میان بگذارید.

ب. همسر شما خودشان به ما نامه بنویسند و مشکلاتشان را با ما در میان بگذارد تا راهکارهای مناسب ارائه شود.

* اما اینکه فرمودید آیا می شود نوار، فیلم یا عکس هایی را به او نشان دهم شاید مشکل حل شود، به نظر می آید برای حل مشکلات نباید از طریق راههای غیرمشروع وارد شد. زیرا عوارض سوئی دارد مضافا بر اینکه اگر این وسایل حرام باشد مرتکب گناه نیز شده اید لذا استفاده از آنها توصیه نمی شود.

www.atregoleyas.com

atregoleyas@gmail.com