سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

اولین همایش وبلاگ نویسان مهدوی

 

دیروز عصر نخوابیدم ، نشستم 2 تا فیلم نگاه کردم . فیلمهای جالبی بود بعد هم کمی کار کردم از سرشب همینطور کلافه بودم، کتاب تاریخ جامع ادیان جان بی ناس را د ست گرفتم و مطالعه کردم ارضاءم نکرد. پای کامپیوتر نشستم فایده نداشت خلاصه این که بی خوابی، بی حوصلگی  و دندان درد دوباره به سراغم آمده بود. کتاب مهاجران نوشته هاوارد فاست را برداشتم و شروع به خواندن کردم تا ساعت 7 تمومش کردم .

رمان و فیلم به انسان کمک می کند تابه نوعی با فرهنگ، آداب و رسوم یک ملت یا قوم آشنا شود.  ساعت 5/7 بود که آقای زارع زنگ زد و برای ساعت 8 هماهنگ کردیم . فرصت باری پیچیدن عمامه نبود. مجبور شدم قید حاج آقا را بزنم و با لباس شخصی به همایش بروم.

ساعت 9 بود که  به همایش رسیدیم . آقای خانگلزاده زودتر اومده بود مشغول صحبت شدیم . آقای اجرایی هم بود . کم کم دوستان پیدا شدند.

آقای فضل، آقای فخری و دیگر دوستان، تعدادی از خواهران هم تشریف فرما شده بودند . آقای پناهیان هم آمد . خلاصه اینکه همایش شروع شد. من حسابی تشنه بودم اما از آب خبری نبود . بیرون رفتم و آبی به سر و صورتم زدم و قتی برگشتم آقای پناهیان تازه صحب را شروع کرده بود من هم فرصت را غنیمت شمردم و یک چرت مرتب زدم ،یک لحظه متوجه شدم آقای شمس پشت سرم نشسته خواب از سرم پریده بود و هیچ کدام از حرفهای آقای پناهیان را هم متوجه نشده بودم . بعد از سخنرانی با کیک و بستنی پذیرایی کردند. من متعجب بودم که چرا توی این همایش خبری از آب آشامیدنی نبود. کمی هم سر به سر آقای فخری گذاشتم فکر کنم باور کرده بود، که من دارم التماس می کنم تا دوباره مرا مدیر محتوایی کند آنقدر سربه سرش گذاشتم تا اینکه گفت من به شما مشکوکم و چرا ینقدر اصرار می کنید.در ضمن می گفت که وبلاگت در یک سال گذشته فعال نبوده و ........

بعد هم که آقای نادر  طالب زاده مستند سازکارگردان و منتقد سینما در مورد یک برنامه   مستند که از شبکه CNN پخش می شود و مجری آن کریستین امانپور است صحبت کرد به نام سربازان خدا یا سربازان آخر الزمان و اینکه غربیها دارند روی این پروژه کار و سرمایه گذاری می کنند و ما باید کار کنیم ،‌تلاش کنیم و غیره ......جلسه تا اذان ادامه داشت و بعد از نماز هم ناهار و ......

 

سایت مسجد مقدس جمکران

 

http://www.jamkaran.info