سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

اوج انحطاط فرهنگی هالیوود: بازگشت به برهنگی

در حالی که اعتراضات گسترده انجمن‌های غیردولتی و گروه‌های پاسدار اخلاق در آمریکا به گسترش بی‌رویه فساد اخلاقی، تهدید حریم خانواده و تشدید انحراف اخلاقی در نوجوانان و جوانان تشدید شده است، گروهی از هنرپیشگان هالیوود، با ترویج برهنگی متوحشانه، از آخرین مرزهای اخلاقی عبور کرده‌اند.

به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب»، موج جدید برهنگی در هالیوود که سینمای غیرپورنو را هم آکنده از صحنه‌های مشمئزکننده جنسی می‌کند، در ده سال اخیر، شکل جدی گرفته است که فیلم «چشمان کاملا بسته» آخرین ساخته «استنلی کوبکریک»، یکی از مهم‌ترین آثار این نوع سینما به شمار می‌رود.

ترویج برهنگی در هالیوود، در حالی انجام می‌شود که تا اواسط دهه 80، مرز روشن بین سینمای هنری و پورنو وجود داشت، اما با روی آوردن برخی سینماگران مشهور هالیوود به برهنگی در آثار خود، این مرزها هم‌اکنون به شدت تضعیف شده است.

شرایط جدید هالیوود، زمینه را برای ظهور گروهی از هنرپیشگان فراهم کرده که برهنگی را نه تنها بخشی از نقش سینمایی، که به عنوان بخشی از شخصیت اجتماعی خود می‌پندارند.

این در حالی است که به گزارش شبکه «فاکس‌نیوز»، بیشتر هنرپیشگان زن هالیوود، از ایفای نقش در صحنه‌های برهنگی فیلم‌ها که میزان آن به شدت در حال افزایش است،‌ مضطرب و نگرانند. این گروه از بازیگران، به برهنگی فراتر از بازی در فیلم‌ها می‌پردازند.

در حالی که بیشتر ستارگان زن هالیوود، زمانی که نوبت به فیلمبرداری صحنه‌های سکسی می‌رسد، مضطرب می‌شوند، «کریستینا ریچی»، ستاره فیلم «Black Snake moan»، برهنه شدن را حتی در زمان توقف فیلمبرداری دوست دارد!

ریجی به «لندن مایرور»‌گفت: «من بین فیلمبرداری سکانس‌ها، لباس نمی‌پوشیدم، چراکه باید به این کار عادت می‌کردم و کاملا وارد نقشم می‌شدم. برای نقشم مهم نبود که لباس تنش باشد یا نه؛ بنابراین، من باید هرگونه تأثیر خودم بر نقش را از بین می‌بردم».

او برای این‌که به کارگردان نشان دهد برای این نقش به اندازه کافی سکسی و جذاب است، این راه را نیز پشت سر گذاشت.
او اضافه کرد: «آنان نگران جذابیت‌های جنسی من بودند و متقاعد نمی‌شدند و زمانی که نمایندگانم عکس‌های سکسی من را به کارگردان نشان دادند، سرانجام با نقش من موافقت کرد».

اما در مورد ستاره‌هایی که در زمان برهنه شدن خوشحال شده و لبخند می‌زنند؛ «کی‌را نایتلی»، ستاره انگلیسی یکی از آنهاست. این بازیگر هم‌اکنون در حال فیلمبرداری صحنه‌های سکسی فیلم «بهترین زمان زندگی ما» به همراه «سیه‌نا میلر» است.

نایتلی به مجله «Total film» گفت: «من فکر می‌کنم که مردم تا چندی دیگر اصرار کنند که لباسم را بپوشم. من تا از انجام کاری کاملا احساس راحتی نکنم، آن را انجام نخواهم داد. من گمان می‌کنم اندام من واقعا اروپایی است. من یک بازیگر هستم و ابزارهای خاص خود را دارم. یکی از این ابزارها، اندام من است و برهنه شدن به مناسبت‌های مختلف برای من مهم نیست».

کی‌را ادامه داد: «زنان طوری من را نگاه می‌کنند که می‌خواهند مرا بکشند ... ».

سیه‌نا میلر هم که نقش مقابل نایتلی را در فیلم جدید به عنوان یک همجنس‌گرا به عهده دارد، با رفتار هفته گذشته خود با مادرش و نحوه بوسیدن او، روابط خاص خود را نشان داد.

منبع:   http://www.baztab.com