سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

منشا اصلی شایعه بیماری رهبر انقلاب

چند هفته پیش،وبلاگ مایکل لدین، چهره معروف نومحافظه‌کار آمریکایی که نفوذ فراوانی روی جورج بوش دارد و او را به سوی جنگ با ایران هدایت می کند، مدعی بیماری آیت‌الله خامنه ای شد. این سایت پس از چندی، خبر دیگری را درج کرد مبنی بر اینکه رهبر جمهوری اسلامی در اثر سرطان فوت کرده، اما دولت ایران آن را اعلام نکرده است!

اطلاعات رسیده به خبرنگار بازتاب انگلیسی، حاکی از آن است که این خبر جعلی را منوچهر قربانی فر، دلال معروف اسلحه که روابط تنگاتنگی با اسرائیل و پنتاگون دارد، در اختیار مایکل لدین گذارده است.

قربانی فر، در سال 1985 با وساطت " عدنان خاشقچی" (همکار سعودی‌اش) رابطه خود را با موساد برقرار کرد تا اقدامات لازم جهت روی کار آوردن یک حکومت غرب‌گرا و آمریکایی را در ایران به انجام رساند.

علاوه بر قربانی فر، سازمان مجاهدین خلق (MKO) نیز رابطه بسیار نزدیکی با مایکل لدین دارد. این گروهک تروریستی علاوه بر ترورهای فراوان علیه مقامات و مردم عادی ایران، در سرکوب شیعیان و کردهای عراقی، به صدام حسین کمک‌های فراوانی کرده است.

تنگی نفس نومحافظه‌کاران و شایعه درگذشت رهبر انقلاب!

لدین، سیاستمدار پیر و فرتوت نومحافظه‌کار آمریکایی  که چندی پیش، مدعی بیماری آیت‌الله خامنه‌ای شده بود، پس از نقل دروغش در چند رسانه دیگر، روز 15 دی ماه گذشته در یک گاف عجیب و غریب سیاسی، مدعی درگذشت رهبر ایران شده بود.

بسیاری از آمریکاییان، «مایکل لدین» را از 9 می 2003 می‌شناسند که سرویس خبری «پاسیفیک نیوز» اعلام کرد، او یکی از تندروترین مشاوران بوش در زمینه سیاست خارجی آمریکاست. او عضو پیشین پنتاگون، وزارت خارجه و شورای امنیت ملی آمریکا و نیز از همکاران نزدیک به «رابرت مک‌فارلین» در شورای امنیت ملی آمریکا بوده است.

وی در ارسال اسلحه و ماجرای «ایران ـ کنترا» دست داشته و کتابی هم به نام «Perilous Statecraft» درباره ماجرای ایران ـ کنترا منتشر کرد، اما مهم‌ترین کتاب او به نام «جنگ علیه حامیان تروریست‌ها» است که در سال 2002 منتشر شد.
افکار لدین در دولت آمریکا با افکار تندروهایی چون رامسفلد، چنی و پل‌ ولفوویتز تلاقی داشته و همچنین او به فیلسوف حمله آمریکا و اشغال عراق توسط این کشور مشهور است.
او همچنین حامی تغییر رژیم در عراق بوده و اعتقاد دارد که اکنون زمان تغییر رژیم در ایران و سوریه و لبنان است.

سال 2003، لدین با گروهی دیگر از محافظه‌کاران، ائتلاف برای دمکراسی در ایران را (CDI) که با هدف تغییر رژیم در ایران است پایه‌گذاری کرد و موتور محرکه نومحافظه‌کاران در عملیات نظامی و انجام آن به شمار می‌رود. کتاب سال 1996 او «چگونه آمریکا یک انقلاب دمکراتیک جهانی را رهبری کند؟» یک فکر نو از نومحافظه‌کاران آمریکایی را پایه‌ریزی کرد.

او در دوران «رونالد ریگان»، یکی از اعضای دولت او بوده و می‌گوید: نقش یک مخبر اطلاعاتی را در این دولت داشته است. وی ادامه می‌دهد: با اشخاص بسیاری در اروپا مذاکراتی داشته و همچنین در جریان ارتباطات خاص رئیس‌جمهور آمریکا از مجرای غیررسمی و محرمانه بوده است.
او همچنین در سال‌های 1980و81 19در مذاکرات مستقیم بین حامیان ریگان و دست راستی‌های حزب دمکرات مسیحی ایتالیا حضور داشته که در حقیقت کانال اصلی ارتباط آمریکا و ایتالیا؛ یعنی Damato را کنار زده بودند و اهداف خود را پیگیری می‌کردند.

به نظر می‌رسد او زمانی‌که مانند دیگر نومحافظه‌کاران آمریکا به تنگی نفس شدید دچار شده، در وب‌سایت خود اعلام کرده که آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در بیمارستان بقیة الله در ونک تهران فوت کرده است! جالب آن که خبرگزاری رویترز نیز در آن مقطع موضوع را جدی گرفته، آنرا با جواد ظریف، نماینده ایران در سازمان ملل در میان گذاشت و او نیز با خنده این موضوع را تکذیب کرد. در روزهای بعد هم مردم ایران رهبر خود را در شبهای عزاداری محرم و چندین دیدار داخلی و خارجی مشاهده کردند.

 

 

http://www.baztab.com