سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

جمال کریمی راد،

جمال کریمی راد، وزیر دادگستری و سخنگوی قوه قضائیه به لقاءالله پیوست.

به گزارش خبرنگار «بازتاب» ، کریمی راد، در ساعت بیست و سی دقیقه امشب بر اثر سانحه تصادف رانندگی در جاده سلفچگان درگذشت.

بنابر این گزارش، وی به همراه خانواده خود عازم اصفهان بود که خودروی پژوی حامل وی با یک تریلر برخورد کرد. در این سانحه متاسفانه وزیر دادگستری فوت کرده و همسرش به علت وخامت حال به بیمارستانی در قم منتقل شد. اما فرزندان او از وضعیت مناسبی برخوردارند.

گفتنی است، جمال کریمی راد، سال 1335 در قزوین متولد شد.
وی، مدرک کارشناسی علوم قضایی خود را سال 1365 از دانشکده علوم قضایی (قوه قضائیه)، مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی را سال 1378 از مرکز آموزش مدیریت دولتی و مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل خود را سال 1379 از دانشگاه تهران دریافت کرد.

وی در سمتهای دادستان عمومی کردستان، دادستان عمومی و انقلاب استان‌های زنجان – قزوین، رئیس کل دادگستری استان زنجان ( در زمانی که قزوین و زنجان یک استان بود) و دادستان انتظامی قضات کشور فعالیت کرده بود . اما مردم بیشتر از زمانی با چهره او آشنا شدند که در برنامه‌های زنده صدا و سیما و پاسخ به سؤالات حقوقی شهروندان شرکت جست. اندکی بعد در سال 82 وی سخنگوی قوه قضائیه شد و تاکنون نیز در این سمت باقی بود. مرحوم کریمی راد از تابستان گذشته، پس از دریافت رای اعتماد بعنوان وزیر دادگستری دولت نهم منصوب شد.

تحریریه بازتاب، فقدان این مدیر سختکوش را به رهبر انقلاب، رئیس قوه قضائیه، رئیس جمهور، اعضای هیئت دولت و همچنین خانواده داغدار ایشان تسلیت عرض می نماید.


 

www.baztab.com