• وبلاگ : گل نرگس Narcissus
  • يادداشت : يادداشتهاي يك طلبه /داستانهاي س .ك .س .ي
  • نظرات : 3 خصوصي ، 11 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    نوشتن و تكثير اين گونه مطالب پيرو همان تهاجم فرهنگي است كه آمريكا چند ميليون دلار براي آن سرمايه گذاري كرده و هنوز هم اين برنامه را حمايت مي كند .

    عامل ديگر در تكثير و گسترش اين گونه مطالب موافقت اين مطالب با آموزه هاي بهائيت و بابيت(و احتمالا زرتشتيان) است كه ازدواج با محارم را جايز مي دانند و اين انديشه را در بين جوانان ما براي ترويج ايين خود گسترش مي دهند.

    متاسفانه برخي از بچه شيعه هاي خودمان هم به اين موضوع در وبلاگهايشان دامن مي زنند . منظورم افرادي است كه به نوعي دچار مشكلات جنسي هستند . يكي از عوامل مهم در خودارضايي و ساير مشكلات جنسي خيالبافي است . شخص با خيالبافي مضر به همان صورتي كه شما مشاهده فرموده ايد سعي در ارضاي خود دارد و بدين ترتيب دوستاني همراي را هم با خود همراه مي كند .اينترنت فضاي بازي است كه به راحتي به اين افراد ميدان مي دهد تا به طرح خيالبافي هايشان بپردازند .

    راه حل :

    1- بايد سايت ها و وبلاگ هايي كه مغرضانه اين بحث ها را مطرح مي كنند را به دست اندر كاران فيلتر كننده در مخابرات معرفي كرد .

    2- در صورتي كه مسولين اقدامات لازم را انجام ندادند بايد يك تبليغ و جنگ رواني عليه سيستمي كه از اين وبلاگ ها پشتيباني مي كنند راه انداخت .

    3- افراد مجاز بايد به اين سايت ها بروند و در بخش نظرات توصيه هاي اخلاقي ارائه دهند و كاربران را از عواقب كارشان بر حذر دارند .

    4- دوستاني كه در زمينه هك واردند اين سايت ها را از بين ببرند .

    5 - به موازات اين گونه سايت ها بايد سايت هاي سالم در زمينه مشاوره جنسي برقرار نمود . نمونه اين كار را مي توانيد در آدرس هاي زير مشاهده بفرماييد :

    http://www.tabatabay.com/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=55

    http://www.tabatabay.com/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=56

    از شما دوست خوبم به خاطر طرح اين موضوع سپاسگزارم.