• وبلاگ : گل نرگس Narcissus
  • يادداشت : نياز به ازدواج
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سعيد 

    مسبب اين وضع و تاخير در ازدواج همين آخوندهاي ... هستند! من هم كه پسر هستم و 28 سال سن دارم آه در بساط ندارم كه بخواهم ازدواج كنم! كسي هم از دخترها توقع خانه و كار و درآمد و ... ندارد.

    لطفا از رو برويد ديگر و ماستمالي كردن و فرافكني را كنار بگذاريد.

    با توكال به ائمه(!) هم كاري از پيش نمي رود. سياست و اقتصاد را آزاد كنيد...

    سلام

    لطفا در پاسخ آقاي «ن» بفرمائيد که داعيه دين سعادت دنيوي و اخري بشر است. چطور ممکن است در مورد ازدواج که بسيار بر زندگي فرد تأثيرگذار است، دين نظري نداشته باشد؟ اگر باور ندارند کافي است تورقي در قرآن بفرمايند...

    + ن 

    شما به قول خودتون کارشناس مسائل ديني هستيد ولي بعضي از مسائلي که اينجا مطرح شده مربوط به پزشک ارولوژيسته و اصلا و ابدا به شما ارتباطي نداره ضمن اين که در يک مورد بنده واقعا متعجب شدم که چرا اين مسئله رو مطرح کرديد درحالي که مي تونستيد به صورت سخصي به پرسنده سوال جواب بديد وضمنا جواب شما هم کاملا اشتباه بود اينو من که کارشناس مسائل ديني هم نيستم مي دونم وبلاگ هاي اين چنيني در اينترنت زياده منتها به نام سکسولوژي شما اسم موضوع رو عوض کرديد دست برداريد ما به اندازه کافي کارشناس کاردان داريم لطفا با جوابهاي نادرست اسباب گمراهي مردم رو فراهم نکنيد ضمنا اگر فکر مي کنيد بنده يک سلطنت طليم که چشم نديد رو حانيون رو دارم بايد عرض کنم که خير بنده خودم مذهبي هستم و با ديدن چنين اعمالي به حال اسلام که بازيچه دست خيلي ها شده تاسف مي خورم

    خدا به داد ما برسه

    + هنوز اميدوارم 

    سلام عليکم

    به نکته مهمي اشاره کرديد و خيلي خوب هم راهنمايي نموديد.

    من نيز دختري بيست و نه ساله هستم که هنوز زمينه ازدواجم فراهم نشده.

    نه عقب مانده ذهني هستم، نه فلج ، نه کر و لال ، نه کور ، نه ....

    دانشگاه رفته ام. شاغل هستم. در اجتماع حضور فوق العاده فعالي دارم. ولي متأسفانه در شهري زندگي ميکنم که همه ي مردمش اهل تسنّن هستند و حتي ذره اي احتمال فراهم شدن موقعيت ازدواج برايم نيست.

    ولي خوب دعاي خير هيچ کس در حقّم مستجاب نشده. حتي کنار ضريح امام حسين عليه السلام در کربلا برايم دعا کرده اند. در خانه خدا کعبه برايم دعا کرده اند و مستجاب نشده.

    چندين سال است که هر راه و روش و اذکار و ادعيه مختلف کشف کرده ام را انجام داده ام و جواب نگرفته ام. آنقدر متوسل شده ام که ...

    چهارده هزار بار جواد الأئمه را به کرمش صدا زدم و جوابي نگرفتم.

    راستش ديگه باورم شده که قسمت من اينه که همينطور مجرّد بمانم و ازدواج نکنم و خداوند صلاح من را در اين امر ميداند.

    ولي کاش مردم دهانشان را مي بستند و با زخم زبان هايشان اينقدر دلم را نمي شکستند.

    مي دانم حتما شما هم مثل بقيه دوستان مي گوييد به حرف مردم نبايد اعتنا کرد ولي واقعا ميشود زخم زباني شنيد و بي خيال شد. روح من که آنقدر بزرگ نيست که رنجيده نشود.

    هيچ وقت هيچ کس را مسخره نکردم و به هيچ کس زخم زبان نزدم و هميشه از خوشبختي ديگران خوشحال شدم و از بدبختي شان ناراحت. و دعا کردم که مشکلاتشان هر چه زودتر برطرف شود.

    انشاء الله همه ي دختراني که امکان ازدواج تا کنون برايشان فراهم نشده، هر چه زودتر به خانه بخت بروند و خوشبخت و عاقبت به خير شوند.