چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام

خداكنه فقط خبر نباشه وعملي باشه

چون متاسفانه به طور حتم و يقين بايد گفت در جامعه اسلامي امروز كاري شگرف براي به ميان اوردن قران ميان مردمان نكردند. واحسرتا

شهادت مولي امير مومنان سرور عالم امكان و غير امكان. مايه مباهان انسان به فرشتگان اقاي زمين و زمان رو تسليت ميگم. به انتظار ظهور شجره طيبه اش چشم به راهان كوچه هاي انتظار ميپيماييم و در اين شبهاي عزيزانتظار ولايتش بر سر و جان ميپرورانيم.

يا علي

سلام برادر خوبم

اميدوارم خير دنيا و آخرت هردو را به بهترين وجه آن در اختيار داشته باشي . توي اين روزاي عزيز منو از دعاهات بي بهره نگذار .

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامي

با خبر شديم صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در نظر دارد فيلم تخيلي و سراسر توهين آميزبه فرهنگ جهاد و شهادت از سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش نمايد . لذا نظر به اينکه پخش اين فيلم را توهيني به اهالي جبهه و جنگ و خانواده معظم شهدا و جانبازان و ايثار گران ميدانيم و از طرفي پخش اين فيلم را هدر دادن بيت المال مي دانيم لذا از جنابعالي دعوت مي کنيم به عنوان اعلام اعتراض به اين اقدام صدا و سيما و به حکم دفاع از کيان غيرت و شرف شهدا ، رزمندگان و ايثارگران و جانبازان انقلاب اسلامي با پخش اين فيلم مخالفت نمايند . و پستي را در وبلاگ خود به اين موضوع اختصاص دهيد و مراتب را به ادرس http://abolfazl2321.persianblog.ir/ وبلاگ فرياد دل که در همين رابطه راه اندازي شده اطلاع دهيد تا نام شما در ليست معترضين قرار گيرد.

با تشکر