سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

نرم افزار پرسمان نماز در فضای مجازی منتشر شد

از سوی کانون گفتمان قرآن؛
نرم افزار پرسمان نماز در فضای مجازی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کانون گفتمان قرآن گفت: نرم افزار«پرسمان بدون مرز 2 » در برگیرنده کتاب پرسمان قرآنی نماز در فضای مجازی منتشر شد.

حجت الاسلام مهدی زارع، مدیر کانون گفتمان قرآن، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: نرم افزار«پرسمان بدون مرز 2» در برگیرنده کتاب پرسمان قرآنی نماز در فضای مجازی اینترنت منتشر شد.

وی در ادامه افزود: کتاب پرسمان قرآنی نماز، در بردارنده پرسش و پاسخ هایی در زمینه نماز است که از سوی مرکز فرهنگ و معارف قرآن تهیه شده است.

حجت الاسلام زارع اظهار داشت: این نرم افزار دارای امکانات مختلفی همچون، جستجو در متن‌، جستجو در سؤالات و جستجو در کل متن کتاب‌، خصوصی کردن تنظیمات و معرفی مراکز پاسخ‌گویی است.

وی تأکید کرد: هدف از انتشار این نرم افزار گسترش متون و محتواهای صحیح دینی در دنیای مجازی است و به زودی نسخه های دیگری از این نرم افزار منتشر خواهد شد.

مدیر کانون گفتمان قرآن تصریح کرد: نرم افزار پرسمان بدون مرز نسخه یک، در برگیرنده کتاب پرسمان قرائت قرآن بود که پیش از این در فضای مجازی اینترنت منتشر شد.

وی بیان داشت: کانون گفتمان قرآن، فضایی تخصصی برای پاسخ به پرسش ها و شبهات قرآنی در فضای مجازی است و با استفاده از کارشناسان مذهبی به پاسخ‌گویی می‌پردازد.

علاقه‌مندان به استفاده از نرم افزار پرسمان بدون مرز می‌توانند به کانون گفتمان قرآن به نشانی اینترنتی www.askquran.ir مراجعه کنند.‌/