سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

لذت بردن زن از زن

 مردی زنی را برای خود انتخاب کرده و به خواسته این همسرش که او را مجبور کرده دختری را که او از بین دوستانش انتخاب کرده به همسری خود برگزیند و مرد این وسع مالی را داشته باشد که بتواند خرجی هر دو را به راحتی بدهد ازدواج کند در حالی که همه آنها یعنی هر سه نفر راضی هستند آیا اشکالی وجود دارد؟ و اگر همسر اول او و یا اینکه هر سه تمایل داشته باشیند به طور همزمان هم خواب شوند مرد به طور همزمان و در یک جا با آنها نزدیکی کند و دو تا زن در ارضا کردن هم و نیز شوهرشان کمک کند یعنی در این بین زنها نیز هم کام بگیرند آیا اشکال شرعی دارد؟ چرا؟

سؤال کننده باید توجه داشته باشند که:

1. برای مردان طبق فتاوی و صریح قرآن بیش از یک همسر (تا 4تا) بطور دائم با رعایت عدالت جایز است.

2. نگاه کردن و دست زدن و استفاده بردن زن و شوهر از یک دیگر هیچ اشکالی ندارد و حق آنهاست. و برخی از هدف ازدواج استمتاعات طرفین می باشد.

3. غیر از زن و شوهر دیگران چه مرد به مرد، و چه زن به زن، و چه مرد (بدون ازدواج) حق نگاه کردن عورت و لمس بدن نامحرم را ندارند و زنها هم نمی توانند به عورت یکدیگر نگاه کنند یا دست یزنند. مسأله 17 فوق.

4. لذت بردن زن از زن مثل لذت بردن مرد از مرد حرام بوده و اگر در حد تماس جنسی و عورت به عورت باشد علاوه بر کبیره بودن موجب تعذیر و یا حد سحق خواهد بود همه چهار مورد اتفاقی همه علماء اسلام است و هیچ اختلافی نیست.

پس کام گرفتن زنها از یکدیگر اگر در حد ارتباط جنسی و تماس عورت باشد قطعاً حرام و محل اشکال است.

ولی اگر مرد بین دو زن واقع شود و زنها به عورت یکدیگر نگاه نکنند و تماس نداشته باشند بلکه هر یک از طرفین با مرد تماس و لذت داشته باشند اشکال ندارد.

سحق با مساحقه عبارت از اینکه دو زن عورت خود را به یکدیگر بمالند که حد آن 100 ضربه شلاق است.

منابع و مآخذ :

   تحریر الوسیله امام ج 2، مسأله 9، کتاب الحدود فی حد السحق و القیاده

www.atregoleyas.com

atregoleyas@gmail.com