سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

نیم نگاهی به کانون گفتمان مرکز نشر اعتقادات


نیم نگاهی به کانون گفتمان مرکز نشر اعتقادات

خبرگزاری رسا ـ‌ کانون گفت‌و‌گوی مرکز نشر اعتقادات، یکی از کانون های گفتمان دینی است که در فضای مجازی به فعالیت می پردازد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کانون گفت‌و‌گوی مرکز نشر اعتقادات، یکی از کانون های گفتمان دینی است که در فضای مجازی به فعالیت می پردازد.

بر اساس این گزارش، کانون گفتمان مرکز نشر اعتقادات، از بخش های مختلفی همچون، گنجینه ثقلین، اصول دین، فروع دین، ادیان و مذاهب، صوت، تصویر چند رسانه ای و بخش های عمومی و داخلی تشکیل شده است.

بخش گنجینه ثقلین دربردارنده مطالبی همچون، قرآن، نهج البلاغه، اهل بیت(ع)، حدیث،‌ علوم حدیث، صحیفه سجادیه، خطبه غدیر و دیگر متون روایی است.

پایگاه قرآنی مرکز جهانی آل‌البیت(ع)، متن کامل قران با امکانات جستجو، دانلود معجم الفاظ قرآن، متن قرآن با ترجمه استاد حسین انصاریان، امثال‌القرآن، متن کامل تفسیر نور، پایگاه مرکز فرهنگ و معارف قرآن و پایگاه‌های قرآن پژوهی از جمله منابع قرآنی این انجمن است.

این کانون در بخش چندرسانه‌ای؛ صدا، تصویر، همراه مذهبی، نرم‌افزارهای مذهبی و فایل‌های سخنرانی مذهبی را برای مراجعه‌کنندگان به کانون ارائه کرده ‌است.

انجمن‌های زیرمجموعه این بخش دربرگیرنده تلاوت دعا و زیارت مدیحه و مرثیه همخوانی قصه، پس زمینه اماکن مذهبی فیلم، فایل‌های صوتی سخنرانی‌های مفید مذهبی است.

همچنین در بخش معرفی پایگاه ها، پایگاه شبکه قرآن، الهدی، قرآن در پایگاه usc.edu، شبکه قرآن‌کریم، جستجو در قرآن، قرآن در پایگاه صدا و سیما، قرآن در پایگاه حوزه، قرآن در پایگاه آل‌البیت، قرآن پایگاه منتظر و قرآن در پایگاه اهل‌البیت(ع) معرفی شده است.

کانون گفتمان دینی مرکز نشر اعتقادات از نشانی اینترنتی http://www.eteghadat.com/forum قابل مشاهده و دسترسی است./

خبرنگار خبرگزاری رسا در طرح رادیو نگاران برگزیده شد

طرح رادیونگاران


در مراسم هفتاد سالگی رادیو؛

خبرنگار خبرگزاری رسا در طرح رادیو نگاران برگزیده شد

خبرگزاری رسا ـ در مراسم هفتاد سالگی رادیو، خبرنگار خبرگزاری رسا به عنوان خبرنگار برگزیده در طرح «رادیو نگاران» سال 88 انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در مراسم هفتاد سالگی رادیو که صبح امروز از سوی معاونت صدا سازمان صدا و سیما برگزار شد، محمد هاشم نعمت الهی، خبرنگار خبرگزاری رسا، به عنوان خبرنگار برگزیده طرح «رادیو نگاران» سال 88 انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، روابط عمومی معاونت صدا با هدف قدردانی از خبرنگاران و رسانه های که طی سال 88 اخبار رادیو را منعکس کرده اند، توجه رسانه ها به حجم برنامه سازی و تلاش همکاران، ایجاد آمادگی برای پذیرش دیدگاه ها و مقالات مخاطبان خاص بین همکاران برنامه ساز و اطلاع یابی از انتظارات و توقعات اصحاب رسانه، این طرح را برگزار کرده بود.

یادآوری می شود، خبرنگار خبرگزاری رسا، به دلیل پوشش خبری برنامه های رادیو معارف به عنوان خبرنگار برگزیده این طرح انتخاب شده است.

گفتنی است، با برگزاری « طرح رادیو نگاران » در سال 1388 روابط عمومی معاونت صدا،‌ زمینه برگزاری این طرح را در سال 1389 نیز فراهم کرده است.