سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

در مورد انفجار شیراز

با سلام

امروز پیامکی توسط یکی از دوستان برایم فرستاده شد که حالم را منقلب کرد.

چند روزی است که حالم به شدت منقلب است شاید حضور من در جلسات کانون به تعداد انگشتان دست نباشد اما علاقه ام به جمع صمیمی و خالصانه کانون را هم نمی توانم نادیده بگیرم . خصوصا اینکه یک بار هم با کانون و جمع با صفا و صمیمی اش به پابوس امام رضا (ع) رفته ام .

در مورد انفجار شیراز و چگونگی بازتاب آن و برخورد مسئولان با این مسئله  چند نکته  وجود دارد که مرا نگران می کند.

1-  کانون رهپویان وصال به خاطر گستردگی  فعالیت هایش همیشه مورد بغض و توجه بوده است. حتی همین اواخر یکی از نهاد های اطلاعاتی شهر سی دی را بر علیه کانون منتشر کرده و در اختیار بعضی از افراد خاص گذاشته بود.

2-  انتقاد های سید  محمد انجوی به مسئولان داخلی استان و کشور و همچنین بر پایی جلسات دشمن شناسی باعث تحرکات زیادی نسبت  به کانون می شد.

3-     حضور فعال کانون در انتخابات های شورای شهر و مجلس شورای اسلامی دامنه این بغض ها را بیشتر کرد.

 

با همه این تفاسیر انفجاری صورت گرفته است و حادثه ای رخ داده است که همه افراد جامعه را علی الخصوص  مقام معظم رهبری و ...... را نگران کرده است.و دستور پیگیری سریع  و قاطع داده اند .

مسئولان شهر علی الخصوص فرماندار شیراز و استاندار فارس به جای برخورد های خطی و جناحی و به دور از حب و بغض ها وظیفه دارند به این مسئله به طور صحیح و قاطع رسیدگی کنند.

این نکته که سفر مقام مععظم رهبری به فارس نزدیک است و در صورت اینکه بگوییم بمب گزاری است، نا امنی ایجاد می شود و سفر به تاخیر می افتد. مصلحت اندیشی بیجا و خیانت به مقام معظم رهبری است.

مسئولان امنیتی بهتر است به جای این مصلحت اندیشی ها کمی به فکر ایجاد و تامین و حفظ امنیت باشند.

یعنی بهتر است مصلحت اندیشی کنار گذاشته شود و قاطعانه اعلام شود که آیا بمب گزاری بوده یا سهل انگاری .

اما نکته مهم و اساسی دیگر این است که تعدادی جوان پرشور و عاشق اهل بیت در هنگام عزاداری  از دنیا رفته اند،  ( به تعبیر مقام معظم رهبری پرواز شهادت گونه جمعی از شیفتگان وصال دوست و زخمی شدن جمعی دیگر ) . استاندار محترم فارس بهتر است به جای فشار به خانواده ها برای شکایت از آقای انجوی به فکر تشکیل ستاد شهدا  در بنیاد شهید و جانبازان باشند و اسامی عزیزان ازدست رفته به عنوان شهید و زخمی شده گان به عنوان جانباز  ثبت گردد. تا مرهمی بر دل خانواده داغدار آنان باشد.

از دوست عزیز و سرور گرامیم جناب آقای انجوی هم می خواهم تا خویشتنداری خویش را حفظ نموده و با توان بیشتری به فعالیت ادامه دهند تا جواب کوبنده ای بر دهان دشمنان  و دوستان ضعیف الایمان باشد.

در پایان شهادت جمعی از جوانان شهر شیراز را به پیشگاه آقا امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری و مردم شریف استان فارس و خانواده های محترم ایشان تبریک و تسلیت می گویم.

یدیم  که در راه خدا کشته شدید

با ذکر شهید کربلا کشته شدید

چیزی مگر از وصل شما می کاهد ؟

بگذار بگویند شما کشته شدید.

قم المقدسه