سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

صیغه

بعد از طی شدن دوران اسارت به میهن اسلامی بازگشتم و بلافاصله ازدواج کردم . همسرم با من سرناسازگاری گذاشت و در پی آن یکی از همکاران را کردم و بعد از آن زندگی ام بیش تر دچار مشکل شد و مرامتهم به بعضی از مسائل کردند, لطفاً یاریم کنید.

آزادهء عزیز! با آرزوی توفیق و سلامتی . دوران اسارت و دوری از وطن آن هم در وضع نامساعد,جسم و روح انسان را فرسوده کرده و هنگامی که از اسارت آزاد می شود, لازم است مدتی را با خود سپری کرده تامشکلات آن دوران سخت را به فراموشی بسپرد.

شما هنگامی که از اسارت به میهن اسلامی بازگشتید, خوب بود تحت فشار خانواده قرار نمی گرفتید و با صبر وحوصله ای فراوان همسری را انتخاب می کردید که بتواند با وضع شما بسازد.

معمولاً زن ها کم تر موقعیت مردها را درک می کنند اگر مرد به هر دلیلی با ایشان نسازد, حاضر هستند تا آخر خطمقاومت و مقابله کنند. همسر شما اگر چه در ابتدا فکر می کرد اگر به ازدواج شما درآید, موجب افتخار او می شود,ولی به تدریج که زندگی رنگ و حالت عادی به خود گرفت , دیگر نوبت مرد است که با هماهنگی و مدیریتی توانمند,امور خانه و زندگی را کنترل کند. در هر حال مجموعه عواملی دست به دست هم دادند تا شما در زندگی دچار مشکل شوید و در این بین به زنی دیگر مراجعه کرده و او را صیغه کنید.

برادر عزیز! احتمال نمی دهید اوضاع زندگی شما بعد از ازدواج موقت بدتر شده باشد؟ شاید همسرتان فهمیده است که دیگر برایتان ارزشی ندارد و در مقابل فهمیده است شما او را رها کرده و شخص دیگری را به طور موقت صیغه کرده اید و به مقابلهء شما برخاسته است .

معمولاً زن ها حساسیت عجیبی روی زنی دیگر که بخواهد برایشان هوو شود دارند. در هر حال تجربهء سختی پیش روی شما است . امیدواریم بتوانید با همسرتان تفاهم داشته و به زندگی آرام برگردید. البته فراهم کردن زمینه ءتفاهم و جلب اعتماد مجدد کمی مشکل است . بنابه گفتهء خودتان , هیأت تخلّفات اداری , نسبت های ناروایی به شمامی زند.

در این صورت می توانید از دست آن ها شکایت کنید. آن ها حق ندارند با آبروی مسلمانی بازی کنند. اما اظهارداشته اید: مدارکی که دلالت بر حقانیت شما می کند دارید و اگر بخواهید آن ها را ارائه کنید, جان چند نفر به خطرمی افتد. در جواب باید بگوییم می تانید به شکل یکطرفه مدارک را به قاضی ای که امین و مورد اعتماد باشد, بدهید تاحداقل بعد از اثبات حقانیت شما, حکم تبعید شما لغو شود و دیگر به آن زن فکر نکنید, زیرا او الآن شوهر دارد و زن مسلمانی که شوهر دارد, باید حریمش مصون و محفوظ باشد. شما از قاضی بخواهید با ارائهء مدرک به طور خصوصی و پنهانی بدون آن که پای آن زن به میان آید, از شما اعادهء حیثیت کند. در تمام این موارد لازم است پیش از ارائه ءدلایل خود, با یک کارشناس حقوقی مشورت کنید که آیا دلایل شما محکمه پسند هست یا نه , زیرا ممکن است مدارک نزد شما قانع کننده باشد, اما ارزش قانونی نداشته باشد و کار را مشکل تر کند. والسلام .

www.atregoleyas.com

atregoleyas@gmail.com