سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل نرگس Narcissus

نشریه و محبوبیت مقام معظم رهبری

نشریه چینی از محبوبیت مقام معظم رهبری می گوید

گزارش نشریه چینی درباره محبوبیت مقام معظم رهبری

نشریه " گلوبال پی پل" وابسته به روزنامه چینی‌زبان "گلوبال تایمز" با اشاره به محبوبیت مقام معظم رهبری در جهان اسلام ، از ایشان به عنوان تنها رهبری که جرات رویارویی و مبارزه با آمریکا را دارد ، نام برد.

این نشریه که هر دوهفته یکبار یکی از شخصیت‌های برجسته جهانی را معرفی می‌کند ، شماره اخیر خود را به معرفی شخصیت ، سوابق و فعالیت‌های سیاسی - اجتماعی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اختصاص داد.

در این نشریه که عکس روی جلد آن تصویر بزرگی از مقام معظم رهبری و در حاشیه آن تصویر رییس جمهوری اسلامی ایران و شماری از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد ،  9مقاله از جمله درباره زندگانی سیاسی - اجتماعی مقام معظم رهبری ، پرونده هسته‌ای ایران ، روابط ایران و آمریکا و چالش‌های ایران و غرب منتشر شده است.

دو هفته‌نامه مذکور پانزده صفحه از 80 صفحه تمام رنگی خود را به درج مطالب مذکور در ارتباط با مقام معظم رهبری و مسایل مختلف ایران بویژه مساله هسته‌ای و چالش میان ایران و غرب اختصاص داده است.

در این مجموعه عکس‌هایی از مقام معظم رهبری در دوران نوجوانی و در مقام امامت جمعه تهران،ریاست جمهوری و رهبری و سخنرانی ایشان در اجتماع هزاران نفر از مردم ایران نیز منعکس شده است.

در بخشی از این مجموعه مقالات از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبری که از بطن مردم برخاسته ونقطه‌ای در مرکز شهر تهران را برای زندگی و اقامت دایم خود برگزیده یاد شده و این مسایل را به عنوان نشانه‌هایی از مردمی بودن و علاقه اقشار مختلف مردم به ایشان نام برده است.

بخشی از این مقاله به شرح تاریخ و محل ولادت مقام معظم رهبری و سپری شدن دوران کودکی و نوجوانی و تحصیل معظم‌له اختصاص یافته است.

نویسنده این مقاله در بخشی از این نوشتار درباره پدر مقام معظم رهبری می نویسد: پدر ایشان در کاشتن بذر مخالفت با حضور و نفوذ خارجیان در امور ایران به خصوص در صنعت نفت ، نقش موثری داشته است.

 

گزارش نشریه چینی درباره محبوبیت مقام معظم رهبری

دوهفته"گلوبال پی پل"در ادامه این مقاله همچنین به مبارزات سیاسی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و آغاز فعالیت‌های سیاسی ایشان در معیت امام خمینی (ره) و چندین بار دستگیری و شکنجه ایشان توسط ماموران ساواک در رژیم ستمشاهی اشاره کرده است.

نشریه چینی همچنین به نقش محوری مقام معظم رهبری در حل اختلافات میان گروهی ، جناحی و حفظ وحدت و ثبات در صحنه سیاسی ایران اشاره کرده و از ایشان به عنوان سمبل و عامل وحدت ملی ، ثبات سیاسی و امنیت کشور نام برده است.

این نشریه افزود: با وجود اینکه اختیارات وسیع قانونی در دست آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان شخص اول کشور وجود دارد ، اما ایشان از دخالت مستقیم در اداره امور کشور پرهیز کرده و فقط در زمان لازم و حساس وارد صحنه شده‌اند و به حل و فصل مشکلات می‌پردازند.

در بخش دیگری از گزارش این نشریه چینی ، به خصوصیات اخلاقی و منش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و اهمیت و احترامی که مردم ایران برای ایشان قایل هستند و نفوذ کلامی که معظم‌له در میان مردم دارند ، اشاره شده است.

در این مقاله همچنین اشاره‌ای به زندگی خصوصی مقام معظم رهبری پرداخته شده و مطالبی درباره تعداد فرزندان ایشان و سمت‌های آنان منتشر شده است.

این مقاله همچنین به اختلافات ایران و آمریکا اشاره و خاطرنشان می‌سازد، مخالفت ایران با نظام تک قطبی به رهبری آمریکا از جمله اختلافات تهران - واشنگتن است.

نشریه چینی با اشاره به فشارهای غرب درباره مساله هسته‌ای ایران و مسایلی که ایران در این ارتباط پیش رو دارد ، می‌افزاید: به اعتقاد مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی به سلامت از چالش‌های پیش رو ، تحت رهبری و تجربه (حضرت) آیت‌الله خامنه‌ای گذر خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=40968